Check Gratis digitaal ontwerp

Check Gratis verzending

Check Gratis sample

Toon filters

Wijnglazen

Toon prijs

Resultaat 61–75 van de 82 resultaten wordt getoond

Sorteer op

Verschil tussen rode en witte wijnglazen

Aan de hand van de vorm van het wijnglas weet je of het voor champagne, rode of witte wijn is. De vorm is ervoor om de smaak het beste te kunnen ervaren. Rode wijnglazen zijn groter en breder. Dis is omdat deze wijn complexer is van smaak. Door een wijde opening komen aroma’s beter tot hun recht. Glazen met smalle openingen zorgen ervoor dat de wijn langer koel blijft. Smalle glazen zijn vaak witte wijnglazen. Als laatste zijn er ook nog tulpvormige glazen. Deze zijn het best om Champagne uit te drinken. Door het hoge glas hebben de bubbels genoeg plaats.

Wijnglazen graveren

PromoBee biedt verschillende soorten wijnglazen. Er is één onderdeel dat ze gemeen hebben en dat is de mogelijkheid tot graveren. Nadat je jouw ideale wijnglas hebt gekozen, is er online de mogelijkheid om een eigen ontwerp aan te leveren. Dit kan een logo zijn, maar ook een persoonlijke tekst. Ideaal om weg te geven als promotieartikel of relatiegeschenk.

Wijnglazen bedrukken

PromoBee is expert in het bedrukken van relatiegeschenken. Al jaren bedrukken wij de meest originele ontwerpen op onze artikelen. Zo ook op wijnglazen. De bedrukking is van goede kwaliteit. Zo goed dat de glazen zelfs vaatwasser bestendig zijn.

Tijdens het bestellen kies je het aantal glazen. Je bestelt bedrukte wijnglazen vanaf 24 stuks. Hierna lever je jouw ontwerp aan. Dit kan een logo zijn of een persoonlijke boodschap. Kom je er niet helemaal uit of heb je hulp nodig bij het ontwerpen? Neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen je verder om samen het mooiste wijnglas te ontwerpen.

 

Wijnglazen bedrukken op schenkmaat

Als horecaondernemer bent u wellicht bekend met het probleem van overvolle wijnglazen, wat mogelijk meer kosten met zich meebrengt dan u denkt.

Door uw wijnglazen te decoreren met uw logo, biedt u uw personeel een duidelijke richtlijn voor het schenken van wijn. Dit stelt u in staat om uw winstmarge nauwkeurig te berekenen en tot wel 30% te besparen op uw wijninkopen.

Laten we dit illustreren aan de hand van een praktijkvoorbeeld: Eethuis Java verkoopt gemiddeld ongeveer 350 glazen wijn per week, waarvoor ze 74 flessen wijn van 0,75 liter gebruiken. Dit betekent dat ze slechts 4,7 glazen wijn uit elke fles halen, omdat het schenken van een consistente hoeveelheid nu eenmaal lastig is.

Eethuis Java koopt een fles wijn in voor een gemiddelde prijs van € 4,51, wat resulteert in een jaarlijkse wijninkoop van € 17.354,- (74 flessen x 52 weken).

Als ze erin slagen om 6 glazen wijn per fles te schenken, zou het wekelijkse verbruik 58,3 flessen bedragen in plaats van 74. Over een jaar betekent dit een wijninkoop van € 13.672,52 (58,3 flessen x 52 weken).

Door een schenkmaat van 12,5 cl met uw logo te gebruiken, bespaart Eethuis Java  jaarlijks maar liefst € 3.681,- op de wijninkopen!

wijnglas op schenkhoogte bedrukken

Bovendien krijgt elke gast altijd de juiste hoeveelheid wijn in zijn glas, terwijl uw logo of bedrijfsnaam voortdurend de aandacht van uw klanten trekt. Dit is niet alleen goed voor uw rendement, maar versterkt ook uw merkidentiteit.